20091212

1.17 Η Φύση του Κακού

AR2DH4M3K477
Οι εικόνες της φυσικής ομορφιάς που εμπνέουν τις αισθήσεις είναι πολύ σαγηνευτικές. Όλα όσα προσελκύουν τον άνθρωπο έχουν τη Θεία καθοδήγηση και το γήινο πειρασμό.
Η γήινη έλξη περιέχει τις επιθυμίες του Κακού. Επομένως, ο άνθρωπος βρίσκεται μεταξύ της θείας καθοδήγησης για την εξέλιξή του και του Κακού πειρασμού για την καταστροφή του.
Το πνεύμα λαμβάνει την απόφαση για την εξέλιξη ή την ανύψωση, ή για την παλινδρόμηση.


Ο άνθρωπος εξαπατάται εύκολα από την ελκυστικότητα της φυσικής ομορφιάς και του βάρους της επιθυμίας του και αδιαφορεί μερικές φορές για τη θεία καθοδήγηση που εκπληρώνει το καθήκον του.
Επομένως το πνεύμα με ελεύθερη βούληση αποφασίζει, μεταξύ της επιθυμίας και της υποχρέωσης.

Όταν το άνθρωπος καταλαβαίνει ποια είναι η υποχρέωσή του και ακολουθεί αυτήν την οδό τότε είναι στη σωστή πορεία. Αλλά όταν παραμελεί την υποχρέωσή του επειδή μπαίνει στον πειρασμό από τις επιθυμίες της ζωής, τότε ακολουθεί λανθασμένη πορεία, που επηρεάζεται από το Πονηρό πνεύμα, επειδή όλοι οι άνθρωποι που υπάρχουν στη γη ενδιαφέρονται περισσότερο για τα γήινα θέματα.
Μέχρι ένα σημείο δικαιολογούνται, αλλά πέρα από αυτό το σημείο παλινδρομούν και περπατούν επισταμένα στο σκοτάδι.

Το κακό έχει δύο φυσικές μορφές:

  • αφενός, την αποκρουστική μορφή του Δαιμονικού πνεύματος και
  • αφετέρου, Αγγελική μορφή

Αυτό ευχαριστεί τις επιθυμίες των μεμονωμένων οντοτήτων. Και αυτό συμβαίνει διότι,η Σατανική μορφή, κατά γενική ομολογία, εμφανίζεται ως η δίκαια απόδοση της ψεύτικης δικαιοσύνης και η αποτρόπαια αμαρτία, ενώ η άλλη μορφή εμφανίζεται ως ο πιο γλυκός των Αγγέλων και η ανειλικρίνια του κακού.
Η χρήση τον όμορφου και του γλυκού δημιουργεί το δηλητήριο του κακού που προσφέρει ελκυστικότερα στους επίλεκτούς του, στα απερίσκεπτα και αφώτιστα πρόσωπα. Επομένως, από τη φύση το κακό έχει δύο μορφές: το Κακό και το Αγαθό. Η πρώτη μορφή είναι καλά γνωστή σε όλους, η δεύτερη απαιτεί την επαγρύπνηση και το Φωτισμό τόσο όσο να μην περιέλθει κανείς στις δαγκάνες του Κακού.

Οι φυσικές εικόνες που μας περιβάλλουν είναι όλες παραπλανητικές πάντοτε. Προκειμένου να κάνετε διακρίσεις μεταξύ τους χρειάζεστε τη πρόσθετη εκπαίδευση. Θα το βρείτε αυτό στα Ουράνια κείμενα όπου το Λευκό Φως σας δίνουν έναν τρόπο να εξέλθετε από το σκοτάδι, όπου ο Πονηρός σας έχει παρουσιάσει ως τα Φώτα της Δημιουργίας. Αυτά τα κείμενα που δίνονται σε σας μέσω της Θείας Φωνής και του πραγματικού και Αληθινού Φωτός του Κύριου, έχουν ως σκοπός τους να σας ελευθερώσουν από την άγνοια. Οι γλυκοί ήχοι, η γεύση ή τα συναισθήματα είναι συχνά ένα κρυμμένο δηλητήριο για την οντότητά σας.

Η ασυγκράτητη επιθυμία μιας οντότητας δεν φέρνει καλά αποτελέσματα. Ο πειρασμός του Πονηρού είναι εξαιρετικά ισχυρός. Η θεία καθοδήγηση είναι ισχυρότερη όταν η οντότητα είναι Φωτισμένη. Για αυτόν τον λόγο, Οι Ουράνιες κατευθύνσεις δίνονται για να ενισχύσουν το Φωτισμό μας για να που μπορούμε να υπερνικήσουμε τον πειρασμό του Πονηρού με την Αγγελική μορφή.

Με άλλα λόγια, το κακό μπορεί να εμφανιστεί ως ιερό πρόσωπο που μιλά για το καλό και την αρετή προκειμένου να προσελκυστεί πρώτα τον παγιδευμένο και έπειτα να τον πείσει για να του δώσει τις ψεύτικες κατευθύνσεις εις βάρος των αδελφών του και του ιδίου, χωρίς εν τέλη να καταλάβει ότι έχει εξαπατηθεί. Αλλά επειδή αυτό που έχει πνευματικές δυνάμεις μπορεί να φέρει αντιρρήσεις, ο Εωσφόρος φέρνει τη γυναίκα ανάμεσα. Της δίνει τη μορφή ενός αγγέλου, μιας αιθέριας ύπαρξης, μιας γλυκομίλητης και μιας απαράμιλλη έλξη. Και ιδού, ο σοφός άνθρωπος μεταβάλλεται σε έναν μεγάλο ανόητο.

Λοιπόν ποια είναι η μορφή του Πονηρού; Είναι η ενέργεια στην οποία αποδίδετε τις διάφορες μορφές, μερικές φορές ενός τέρατος και κάποιες άλλες της υποκριτικής αθωότητας του τύπου του Μεφιστοφελή.
Στην πραγματικότητα, ο Αρχηγός όλων των κακών, που γνωρίζετε ως Εωσφόρο, είναι μια ιδέα μέσα στο πνεύμα σας. Αυτό του δίνει τη σάρκα και οστά.

Αφιερωθείτε στις ειλικρινείς και πνευματικές διδασκαλίες που είναι πλήρεις αγάπης έτσι εσείς δεν θα βρεθείτε μέσα στον κόλπο του Πονηρού και οι φωνές σας, στην απελπισία, δεν γίνονται φωνές στην έρημο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: